AANVRAAG ARBITRAGE

U kunt de procedure hier vinden.

Alleen klachten tegen onze leden (met FBT logo) kunnen worden behandeld. U kunt de lijst van onze leden raadplegen via de zoekrobot op de website van de Federatie van de Belgische Textielverzorging.

U kunt in andere gevallen ook steeds beroep doen op de Consumentenombudsdienst of het platform voor Europese Online Geschillenbeslechting (ODR) indien uw geschil voortvloeit uit een online aankoop.


Het formulier voor de aanvraag van een arbitrage kan u hier vinden.

U kunt dit formulier terugsturen via post of per e-mail.

Indien u uw aanvraag volledig online wenst in te dienen kan dit via een elektronisch formulier op deze website.

Per post:
CACET vzw
T.a.v. Karolien Dierickx
Brusselsesteenweg 478
1731 ZELLIK (Asse).

Per e-mail:
kd@cacet.be

Via het online formulier:
Klik hier om het formulier te openen in een nieuw tabblad

 
Lees verder:

De geschillencommissie
Hoe werkt de commissie?

Onderhoudsetiketten
Etiketten voorkomen geschillen

Documenten
Documenten nodig om een klacht in te dienen